Let op, geld lenen kost ook geld.
Bent u niet tevreden? Geef een seintje! Samen zoeken we een oplossing.
Geldlenen doet er alles aan om u zo goed en snel mogelijk te helpen. Toch niet tevreden? Laat het ons dan weten. Zo kunnen we u een passende oplossing bieden en onze dienstverlening verder verbeteren.
Informeer ons op een van volgende manieren over uw klacht:
Om uw klacht zo goed en snel mogelijk te behandelen hebben we onderstaande gegevens nodig. Stuur deze mee met uw klacht:
Als we uw klacht hebben ontvangen, sturen we u binnen de drie dagen een schriftelijk ontvangstbewijs. In deze brief informeren we u over de periode waarbinnen u een reactie mag verwachten.
Wij streven er naar om u binnen de twee weken een inhoudelijke reactie op uw klacht toe te sturen. Als we meer informatie van u nodig hebben laten we dit schriftelijk weten. In deze brief staat dan ook de eventuele nieuwe termijn voor de behandeling van uw klacht.
Geldlenen is aangesloten bij een ombudsman in financiële geschillen (Ombudsfin). Hebt u uw klacht al voorgelegd aan de bevoegde dienst en vindt u het antwoord onvoldoende? Of hebt u geen antwoord gekregen binnen een redelijke termijn (30 dagen)? Dan kunt u beroep doen op Ombudsfin.
North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2,
1000 Brussel
Dien je klacht in via het klachtenformulier van Ombudsfin.
Geldlenen.be
Paepsemlaan 11B - bus 9
1070 Brussel
T: 02 502 96 79
F: 02 502 65 73
info@geldlenen.be
Gaston Crommenlaan 4
9000 Gent
(Gebouw ATRIUM op de 1e verdieping Regus)
Rue Hollerich 123,
1741 Luxembourg