Een klacht indienen
Bent u niet tevreden? Geef een seintje! Samen zoeken we een oplossing.
Geldlenen doet er alles aan om u zo goed en snel mogelijk te helpen. Toch niet tevreden? Laat het ons dan weten. Zo kunnen we u een passende oplossing bieden en onze dienstverlening verder verbeteren.
Hoe kan u een klacht indienen?
Informeer ons op een van volgende manieren over uw klacht:
- Telefonisch: 02/502 96 79
- Per post: Geldlenen.be | Paepsemlaan 11B - bus 9, 1070 Brussel
- Via het klachtenformulier hieronder.
Om uw klacht zo goed en snel mogelijk te behandelen hebben we onderstaande gegevens nodig. Stuur deze mee met uw klacht:
Is uw klacht goed aangekomen?
Als we uw klacht hebben ontvangen, sturen we u binnen de drie dagen een schriftelijk ontvangstbewijs. In deze brief informeren we u over de periode waarbinnen u een reactie mag verwachten.
Wanneer krijgt u reactie op uw klacht?
Wij streven er naar om u binnen de twee weken een inhoudelijke reactie op uw klacht toe te sturen. Als we meer informatie van u nodig hebben laten we dit schriftelijk weten. In deze brief staat dan ook de eventuele nieuwe termijn voor de behandeling van uw klacht.
Wat als u er niet uitkomt met Geldlenen?
Geldlenen is aangesloten bij een ombudsman in financiële geschillen (Ombudsfin). Hebt u uw klacht al voorgelegd aan de bevoegde dienst en vindt u het antwoord onvoldoende? Of hebt u geen antwoord gekregen binnen een redelijke termijn (30 dagen)? Dan kunt u beroep doen op Ombudsfin.
Ombudsfin
North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2,
1000 Brussel
Dien je klacht in via het klachtenformulier van Ombudsfin.